AGENT

AGENT

T

T

Tuesday, 10 November 2015

ETIQA - WORLD TRAVELLER CARE


 



WORLD TRAVELLER CARE

Kembara adalah kepulangan dengan kenangan, bukan kebimbangan.
Melihat dan mengenali tempat-tempat baru seringkali menyeronokkan. Namun pengembaraan boleh menimbulkan kesulitan, daripada perjalanan anda dibatalkan sehingga kehilangan bagasi. Jadikan kami teman perjalanan anda dan kami akan melindungi anda di setiap langkah. Anda tidak perlu risau jika kaki terseliuh atau perjalanan ditangguhkan. Dengan kami di sisi anda, anda boleh merasai kenangan baru dan pulang tanpa kebimbangan.
Jaringan Keselamatan Semasa di Luar Negara
World Traveller Care adalah pelan Insurans perjalanan untuk melindungi anda sekiranya anda menghadapi sebarang musibah yang tidak dijangka semasa mengembara. Ia mempunyai liputan di seluruh dunia dengan 4 pelan dan jenis manfaat yang disediakan untuk pengembara sebagai individu atau bersama keluarga.

Pelan Lawatan Tunggal
Untuk perjalanan tunggal ke destinasi-destinasi percutian impian anda atau untuk tujuan perniagaan, anda boleh memiliki perlindungan jenis ini sama ada anda mengembara di dalam atau di luar negara.

Pelan Lawatan Tahunan
Untuk yang kerap mengembara, anda boleh menjimatkan wang, masa dan kerumitan membeli pelan Insurans perjalanan setiap kali anda ingin membuat perjalanan. Tiada sebarang had dikenakan ke atas kekerapan perjalanan selagi setiap perjalanan tidak melebihi 90 hari berturut-turut.

Manfaat Utama
  • Bila-bila Masa, Di Mana sahaja

  • Di mana sahaja, pada bila-bila masa, Perkhidmatan Bantuan Perjalanan dan Perubatan 24 jam disediakan dengan hanya satu panggilan sahaja.

  • Perlindungan Komprehensif

  • World Traveller Care membolehkan anda memilih untuk mendapatkan perlindungan yang menyeluruh untuk pasangan dan anak-anak anda.

  • Perlindungan Perubatan

  • Nikmati faedah yang merangkumi pelbagai keperluan perubatan anda seperti kemasukan hospital, perbelanjaan rawatan dan manfaat penjagaan ihsan. Perlindungan manfaat adalah sehingga RM1,0000,000 bergantung kepada pelan yang dipilih.

  • Kesulitan Perjalanan

  • Anda tidak perlu bimbang tentang musibah pengembaraan, kerana World Traveller Care akan memberi pampasan atas perbelanjaan yang ditanggung akibat daripada sebarang kesulitan seperti pembatalan perjalanan, dan kelewatan perjalanan.

  • Kehilangan atau Kelewatan Bagasi

  • Jika bagasi anda tidak tiba atau lewat ke destinasi anda, anda akan dibayar pampasan untuk kesulitan yang dialami.

  • Kehilangan Dokumen Perjalanan

  • Nikmati perjalanan secara berterusan walaupun anda kehilangan dokumen kerana World Traveller Care akan menguruskannya untuk anda. Manfaat ini termasuk perlindungan untuk kehilangan visa, pasport dan tiket perjalananan.

  • Kematian akibat Kemalangan atau Hilang Upaya Kekal

  • Sekiranya berlaku Kematian akibat Kemalangan atau Hilang Upaya Kekal, perlindungan sehingga RM500,000 bagi setiap orang dewasa dan RM1,500,000 untuk keluarga akan dibayar.

  • Perlindungan terhadap Keganasan

  • Menyediakan perlindungan bagi kecederaan anggota badan, kematian atau hilang upaya kekal yang dialami dan kerugian atau kerosakan (untuk manfaat berkenaan) akibat daripada kegiatan keganasan di mana Orang Yang Diinsuranskan tidak terlibat dalam kegiatan tersebut sama ada secara langsung atau tidak langsung.
Kelayakan
Individu/Dewasa mestilah berumur di antara 18 hingga 70 tahun, warga emas mestilah berumur di antara 71 hingga 80 tahun dan kanak-kanak mestilah berumur sekurang-kurangnya 45 hari dan di bawah 23 tahun sekiranya masih belajar sepenuh masa.

Perkhidmatan Bantuan Perjalanan dan Perubatan 24 jam
1. Talian hotline: 03-2161 0270 (Nombor panggilan semula)

2. Beroperasi secara 24/7, perlindungan 365 hari setahun di seluruh dunia.

3. Menyediakan bantuan perjalanan dan perubatan di seluruh dunia dengan lebih daripada 400,000 penyedia perkhidmatan dan mampu bertutur di dalam 40 Bahasa.

4. Bantuan Perjalanan termasuk:
     • Bantuan Kehilangan Bagasi
     • Bantuan Kehilangan Pasport atau Dokumen
     • Penterjemah atau Rujukan Terjemahan
     • Bantuan Maklumat Cuaca
     • Nasihat Pra-perjalanan
     • Jadual Penerbangan, Maklumat dan Tempahan atau Bantuan Penempahan Tiket

5. Bantuan Perubatan termasuk:
     • Rujukan Maklumat Perubatan dan Nasihat 24 Jam
     • Tempahan Hotel/Kereta Sewa
     • Pengurusan Kemasukan ke Hospital
     • Perkhidmatan untuk Mengatur Temujanji dan Rawatan dengan Doktor Tempatan
     • Pengurusan dan Pembayaran Pendahuluan untuk Lawatan Ihsan
     • Penghantaran ubat-ubatan penting

Senarai ini adalah tidak lengkap. Sila rujuk kepada Kontrak Polisi untuk maklumat lanjut mengenai bantuan perjalanan dan perubatan

No comments:

Post a Comment